Високий показник NPS свідчить про готовність абонентів рекомендувати оптичний інтернет Укртелекому іншим користувачам. Такий рівень відповідає кращим європейським практикам провідних операторів і демонструє зростальну довіру українців до компанії.
«Наші результати з оптичних підключень чітко демонструють: українці все частіше обирають швидкісний оптичний інтернет від Укртелекому. Про це свідчить і високий NPS на рівні 67% - показник, що визначає лояльність клієнтів і готовність рекомендувати оптичні FTTH/P-послуги компанії. Таий рівень NPS відповідає кращим європейським практикам операторів, що надають послуги оптичного інтернету. До речі, досвід Укртелеком у розбудові сучасної оптичної мережі привертає увагу наших міжнародних партнерів. Цьогоріч ми стали членами асоціації Connect Europe, яка об’єднує лідерів телеком-галузі у Європі», - зазначив Юрій Курмаз, Генеральний директор АТ «Укртелеком».
Поряд зі зростанням NPS, компанія продовжувала активно розширювати оптичну мережу. З початку року прокладено понад 2 тисячі кілометрів волоконно-оптичних ліній навіть у складних умовах війни, включно з прифронтовими областями.
- Кількість нових підключень оптичних абонентів у масовому сегменті B2C зросла на 17,6%.
- Оптична база бізнес-сегменту (великі підприємства та SME) зросла на 10%.
- До оптичного інтернету під'єднано понад 60 медичних і майже 100 навчальних закладів.
Загалом оптична мережа Укртелекому вже охоплює більш як 1 350 медичних та понад 1 830 освітніх установ по всій країні.
З початку року доходи від послуг оптичного інтернету зросли на 10,5%, а загальний дохід компанії склав майже 2,47 млрд грн.
EBITDA за звітний період перевищила 540 млн грн, маржа EBITDA – 22,1%.
Компанія також сплатила понад 785 млн грн податків та зборів до бюджетів усіх рівнів.
*На правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами