Про це повідомляється в блозі Instagram for Business, пише Еспресо.
Користувач, що натиснув на тег, потрапить на сторінку товару в самому додатку. Зараз власники бізнесу можуть розмічати товари тегами, вказувати в них інформацію про продукт. Але якщо користувач захоче купити товар, йому доведеться самостійно шукати його на сайті.
Представники Instagram повідомляють, що оновлення дозволить спростити процес пошуку і покупки товарів для користувачів, а для власників бізнесу - залучити нову зацікавлену аудиторію.
Читайте також: Instagram подумує сховати кількість лайків від підписників
Щоб отримати можливість розмічати товари тегами, потрібно подати заявку та приєднатися до Checkout Instagram - нової функції для шопінгу в додатку, запущеної в березні 2019 року. З наступного тижня оновлення буде доступне невеликій групі найбільш впливових бізнес-акаунтів. Також в Instagram з'явиться статистика, яка дозволить відстежувати ефективність міток.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами