Ілюстративне фото з сайту Укрінформ
Про це повідомляє Bloomberg, пише ІА АСС з посиланням на Укрінформ.
Наразі компанія тестує нову інтеграцію з Shopify Inc. для продажу товарів через відеосервіс.
Як зазначається, YouTube нещодавно почав просити творців контенту використовувати програмне забезпечення YouTube для маркування та відстеження продуктів, показаних у їхніх кліпах. Потім ці дані будуть пов'язані з аналітичними та торговими інструментами Google.
Представник YouTube повідомив, що компанія тестує ці функції з обмеженою кількістю відеоканалів. При цьому творці контенту матимуть контроль над продуктами, які будуть відображатися.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами