Так, заборгованість з оплати за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору з електропостачальником являється основною з причин, що призводить до відключення споживача Чернівецької області від електроустановки, інформує пресслужба ЧОЕК.
Набрання чинності 20.08.2021 р. Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури приєднання до електричних мереж» № 1657-IX призвело до внесення наступних змін в Законі України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», а саме:
- виключено підпункт 5 пункту 3, яким було передбачено заборону на припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх не оплати або оплати не в повному обсязі;
- доповнено розділ ІІ пунктом 3₁, яким встановлено «на території регіонів України (областей, м. Києва, м. Севастополя), на яких установлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), на період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки та протягом 30 днів з дня його скасування забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі".
Незважаючи на те, що за результатами засідання Державною комісією ТЕБ та НС прийнято рішення про запровадження з 00 год. 00 хвилин 23 вересня 2021 р. жовтого рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території всіх регіонів України, в тому числі і Чернівецької області, ТОВ «ЧОЕК», керуючись Законом України № 1657-IX, діє цілком правомірно та в рамках чинного законодавства.
Лише за останній місяць було відключено близько 1000 споживачів-боржників електроенергії на суму понад 6 000 000 грн.
Своєю чергою нагадуємо, що лише своєчасна оплата за спожиту електричну енергію захистить споживачів не тільки від відключення, але й надасть можливість уникнути додаткових витрат на відновлення електроживлення установки. Окрім того, Товариство надалі вживає негайні заходи щодо стягнення існуючої заборгованості в судовому порядку.
ТОВ «ЧОЕК» зі своєї сторони докладає сили, щоб забезпечити належні умови споживачу через своєчасне та якісне постачання електричної енергії до кожної установки, тому споживач зобов’язаний в свою чергу сумлінно оплати кошти за спожите світло!
Уникайте боргів та будьте спокійними, що на Вашу адресу не надійде попередження про відключення за несвоєчасну оплату!
Партнерська публікація
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами