Українець Ігор Левенець разом з командою з трьох осіб запустив на ProductHunt сервіс GiftHub – сайт для автоматичного підбору подарунків за профілем в Instagram. За перші три дні проєкт зібрав понад 400 голосів.
Новий сервіс GiftHub аналізує сторінки в Instagram і, якщо акаунт досить активний, радить категорії товарів. Наприклад: телефони та аксесуари, настільні ігри, прикраси. Самі подарунки можна купити на Amazon або магазині Sanatty. GiftHub заробляє на афілійованих посиланнях, тобто отримує відсоток від кожної успішної покупки їхніх користувачів.
Спочатку GiftHub запустили локально, на український ринок, у вигляді Telegram-бота. Він простіший: замість автоматичного аналізу Instagram-сторінок, потрібно вибирати подарунок в діалозі. Наприклад, сказати, кому збираєшся дарувати і які у людини хобі.
Читати ще: Київстар запустив новий мобільний додаток для захисту дітей в Інтернеті.
Щоб розвивати стартап, Ігор звільнився з IT-компанії і разом з командою сфокусувався на GiftHub. Вони підключили партнерів, зайнялися монетизацією і просуванням. Зараз в Україні вони заробляють близько 700 доларів в місяць.
Команда GiftHub хоче збільшити прибутковість сервісу. Веб-версія сервісу, створена з прицілом на американський ринок, повинна цьому допомогти. Після запуску на Product Hunt, сервіс уже отримав пропозиції щодо інтеграції ще з двома зарубіжними магазинами.
Зараз команда GiftHub працює над тим, щоб розширити базу подарунків і навчає алгоритм підбору. У найближчих планах – запустити розпізнавання об'єктів на фотографіях. Це допоможе штучному інтелекту краще радити відповідні подарунки.
Джерело: maximum.fm
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами