Це свято відносно молоде, воно існує з 1994 року. Рекламісти — це завжди креативні та натхненні люди, здатні створити з нічого геніальну ідею. До святкування в цей день також приєднуються працівники споріднених з рекламою областей — маркетологи, дизайнери, промоутери, копірайтери, бренд-менеджери. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на DayToday.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
На перший погляд, День працівників реклами — це день людей, робота яких допомагає нам обрати певний товар чи послугу. Але насправді в нашому сьогоденні у реклами є й набагато цікавіші функції.
- Реклама сприяє прагненню людей до вищого рівня життя — якісної їжі, комфортного відпочинку, кращих житлових умов.
- Презентуючи найсучасніші побутові прилади, реклама пропагує науково-технічні досягнення.
- Завдяки рекламі вітамінних препаратів, фітнес-клубів та тренажерів, підтримці спортивних заходів люди заохочуються до здорового способу життя.
- Реклама концентрує увагу громадськості на певних соціальних проблемах.
- І, зрештою, реклама може бути створена на основі історичних сюжетів чи надихатися класичною музикою, тим самим знайомлячи людей з творами мистецтва.
Та й сама реклама є мистецтвом, якщо вона оригінальна, інформаційно насичена та науково обґрунтована.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами