Що це за вид діяльності, навіщо і коли він потрібен, про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Кожен власник бізнесу має усвідомити: зазвичай споживач не може одразу відзначити якість продукту. Спершу цей продукт повинен зацікавити і привабити візуально. Для цього створюють рекламу, вивіску, пакування. Тим самим виробник надає певну «обіцянку» щодо продукту (його якості, складових, споживчих характеристик). Щоб не схибити в «обіцянках», власнику бізнесу потрібно бути чесним не тільки зі споживачем, а насамперед із собою. Не потрібно намагатися продати свій товар усім одразу, доречніше визначитися, для кого саме зі споживачів ваші переваги є цінними та корисними. Далі слід проаналізувати, наскільки комунікації вашої компанії є цікавими та зрозумілими для обраної аудиторії. Можливо, вам час оновитися.
Успішною компанія стає не завдяки новим логотипу і вивісці, а за умов їхньої підпорядкованості головній ідеї компанії, яку допомагає визначити брендинг. Пропонуємо трохи визначень, що є що.
Отож брендинг – це процес створення унікального образу продукту чи послуги, який базується на глибокому розумінні переваг компанії, моделей споживання продукту, конкурентного середовища, ознайомленні з ринковою ситуацією та глобальними тенденціями вашої галузі. Спираючись на отримані дані, розробляється стратегічна платформа бренду: позиціонування, місія, філософія, характер бренду. І тільки після цього відбувається створення вербальної (назва, гасла, повідомлення, звернення) та візуальної ідентифікації (логотип, шрифти, кольори, фірмова графіка) компанії.
Розробка фірмового стилю відрізняється від брендингу тим, що вона не передбачає аналітичних досліджень та розробки стратегічної платформи, а базується лише на побажанні власника або баченні дизайнера, який малює логотип.
Ребрендинг – це оновлення бренду (існуючої стратегічної платформи і візуальної складової).
Щоб зрозуміти, чи є необхідність у ребрендингу, потрібно проаналізувати, чи збігається вигляд компанії із тим, що вона хоче про себе розповідати. Ребрендинг буває необхідний із різних причин: падіння продажів, зміна торговельної переваги компанії, цінової політики, цільової аудиторії. Щодо того, коли він потрібен, то одній компанії ребрендинг знадобиться через п'ять років, а іншій і через 10 не варто його робити. Усе залежить від діяльності компанії та змін, які відбуваються на ринку.
Однозначно, так! Усі – від пересічного працівника до керівника – мають зрозуміти обраний стратегічний курс і щиро погодитися з ним. В оновленні бренду важливо, щоб члени команди транслювали єдину суть компанії. Для цього розробляється брендбук, в якому фіксуються складові бренду компанії. Проводиться презентація нової концепції для персоналу із запрошенням представників агенції, яка займалася її розробкою. Усе це є складовими формування корпоративної культури компанії, такої важливої для її ефективної діяльності.
Зрозуміло, що ні. Адже бренд – це образ у свідомості споживача. Компанії потрібен час на впровадження створеного проекту. Тобто, створення бренду відбувається не тільки (і не стільки) завдяки брендинговому агентству, скільки завдяки наполегливій праці власника та його команди. Брендингове агентство лише створює передумови для становлення успішного бренду.
Безумовно! Кожній компанії необхідно систематично проводити планові рекламні кампанії, для того, щоб доносити до споживачів свої переваги, цінності та можливості. Звісно, це вартує коштів. Але оскільки брендингова концепція допомагає компанії сформувати свою головну ідею і бути сфокусованою, вкладання в рекламну кампанію будуть більш ефективними.
Отже, брендинг – це історія не лише про картинки. Це створення цілісного образу з унікальними перевагами, зрозумілими споживачу.
Адже контакт компанії зі своєю аудиторією є запорукою успішного функціонування бізнесу.
З радістю відповімо на будь-які питання:
тел.: 099 340 54 10
Cайт Wizart.agency
м. Чернівці, пр. Незалежності, 96, оф. 612
Інформація розміщена на правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами