Американська фастфуд-мережа KFC та бренд взуття Crocs разом створили обмежену колекцію сабо — фірмового "кроксівського" взуття. Його вперше представили на Тижні моди в Нью-Йорку, повідомляє Громадське з посиланням на Business Insider.
Принт нових сабо нагадує фірмову смажену курку KFC, а ще на них розміщені декоративні курячі ніжки з відповідним ароматизатором.
"Ці черевики, що поєднують унікальний вигляд нашої всесвітньо відомої курки та фірмового кошика KFC з незрівнянною зручністю й стилем Crocs, — це те, з чого робиться омріяне взуття зі смаженої курки", — повідомили в KFC.
А в Crocs зазначили, що "захоплені" своїм партнерством із KFC, "яке пропонує прихильникам неймовірно смішний і модний погляд на наші стильні сабо".
Читайте також: Як вдягнутися тепло і стильно: модні тренди зими 2020
Придбати нові сабо можна буде навесні 2020 року на сайті Crocs за 60 доларів (майже 1500 гривень).
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами