З дитинства він був палким прихильником кінострічок. Його манило до кінотеатрів… І саме там він розпочне свою колекцію. А точніше у сміттєвому баку біля одного з кінотеатрів Марселя.
У часи юності Бурсіко (в 1960-х роках) рекламні ролики вклеювались до кінострічок. А по завершенню рекламної кампанії, їх відрізали та викидали. Жан Марі збирав відрізи і складав у взуттєву коробку під ліжко. Щоправда з часом цієї коробки вже не вистачало. У його кімнаті ставало все більше і більше коробок, а відповідно і рекламних шедеврів. Тепер його колекція гордо іменується «Сінематика». Сьогодні вона розташовується у Швейцарії. Керівництво цієї країни навіть виділило цілий старовинний замок під зберігання рекламних шедеврів.
Вперше свою підбірку роликів під назвою «Ніч рекламожерів» він продемонстрував у 1981 році в Парижі. Прем’єра була вдалою. З тих пір прихильників «Ночі» ставало все більше і от тепер проект мандрує багатьма країнами світу.
Щороку збірка поповнюється. І так само щороку Жан Марі обирає ролики для «Ночі рекламожерів». Усі вони об’єднуються певною тематикою. Так, цього року «Ніч рекламожерів» перенесе нас у світ магії! Оцінити його ви зможете вже 7 грудня у стінах чернівецького муздрамтеатру (квиточки вже можна придбати у касі драмтеатру). До речі, у колекції Бурсіко є навіть ті рекламні ролики, які з певних причин заборонені для публічного показу!
Долучіться до проекту світового масштабу і ви!
7 грудня. Муздрамтеатр ім. О. Кобилянської.
Наші партнери:
Генеральний спонсор «Ночі рекламожерів - 2018» - салон весільних та вечірніх суконь «МІМА»: «With love for you!»
Спонсор золотого презенту - Інтернет-провайдер Інтелект: «Щастя в Інтелекті».
Мережа магазинів європейської продукції «Mozarella»
Микулинецький бровар - Хмільне Золото України
Готуйтесь до рекламних делікатесів та приємного проведення часу!
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами