Видання Forbes оприлюднило рейтинг 100 найдорожчих брендів у 2020 році. Перше місце вже 10 раз поспіль посідає компанія Apple, яка коштує понад 241 мільярд доларів, пише ІА АСС з посиланням на Громадське та Forbes.
Загалом перша п'ятірка найдорожчих брендів не змінилася з минулого року: Apple, Google, Microsoft, Amazon та Facebook.
Перші чотири компанії зберегли або ж збільшили темпи зростання. Водночас компанія Facebook хоч і посіла п'яте місце, але за рік її бренд подешевшав на 21% до 70 мільярдів доларів.
Змінилася вартість бренду у Visa, яка піднялася з 25 на 18 місце, Adidas — з 61 на 51, а Netflix — з 38 на 26. Деякі виробники предметів розкоші також покращили свої позиції у рейтингу, зокрема Chanel піднялася з 79 на 52 місце, а Cartie — з 64 на 56.
Читайте наші новини в Instagram
Цьогоріч вперше у рейтингу з'явилися Nintendo, Hennessy, Burger King та AXA.
Загалом загальна вартість сотні найдорожчих брендів за рік зросла з 2,33 трлн доларів до 2,54 трлн доларів.
Понад 50 компаній з рейтингу — американські, серед інших країн найбільше — у Японії (6), Німеччині (10), Франції (9) і Швейцарії (5).
У виданні вважають, що у наступному році рейтинг брендів може виглядати інакше через коронавірусну кризу.
Читайте також: Meridian Czernowitz потрапив до списку 100 географічних брендів України
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами