Про це повідомила Асоціація рітейлерів України (RAU), пише Медіа агентство АСС.
Для 57% українців бюджет на святковий шопінг лишився на рівні минулого року – від 1000 грн до 5000 грн, йдеться в дослідженні.
До 10 тис. грн середній чек може бути переважно у представників комерційних установ, неприбуткових організацій та власників бізнесу. Загальна частка тих, хто готовий витратити на новорічні покупки до чверті свого місячного доходу скоротилася до 44% проти 47% минулого року.
Наші новини є у Facebook
54% респондентів серед основних причин відмови від святкових закупок українці вказують обмеженість фінансових ресурсів. Воєнні дії та загальна ситуація в країні, а також відсутність святкового настрою доповнили трійку відмов.
85% українців передусім купуватимуть новорічні товари для сім’ї. Як і раніше найпопулярнішими категоріями лишаються продукти, дитячі іграшки, одяг та взуття, предмети домашнього вжитку та алкогольні напої. Водночас майже на 10% зменшилась кількість респондентів, які придбають продукти (зокрема, солодощі) – 75% проти торішніх 84%.
Цьогоріч кількість тих, хто буде скуповуватися в супермаркетах та продовольчих магазинах дещо менша – 66% проти 72% у 2023 році. Але так само як і торік офлайн-шопінг буде проходити переважно у великих мережевих магазинах, ТРЦ та супермаркетах. Онлайн-покупки переважно здійснюватимуться через мобільні застосунки та на сайтах маркетплейсів (37% та 34% відповідно).
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами