Сьогодні вже чудово функціонує система раннього бронювання та активно використовується страхування від невиїзду. А от як саме усе це працює, та як вберегти кошти – ми розпитати у експерта туристичної сфери, директора туристичного агентства «Дискавері» - Ольги Сарахман.
- На мою думку такого різкого закриття кордонів, яке було навесні 2020-го, вже не буде. Світ вчиться жити з Ковід -19, а туристична галузь – адаптується до нових умов. Хочу наголосити тим, хто має певні побоювання щодо відпочинку закордоном: купуючи пакетний тур у туроператора, ви отримуєте не лише сам відпочинок, але й гарантії! В Україні для ведення туристичної діяльності потрібно отримати ліцензію. Відповідно – є ряд обов’язкових вимог до туроператорів. Плюс – ця галузь керується законодавством. Тому, якщо звертаєтесь до перевірених компаній – ви можете бути цілковито спокійні за свій відпочинок.
- Звісно! У сезон ціни зростають, тому раннє бронювання – це чудова можливість заощадити. На фоні минулорічних подій готелі почали пропонувати різноманітні акційні пропозиції, щоб привабити туристів. Плюс – їм необхідні кошти, щоб оновити та запустити готель у новий сезон. Тому раннє бронювання – це взаємовигідна річ. Ми вже бачимо, що вартість розміщення по-троху зростає, тож радимо нашим відпочивальникам не зволікати.
- Враховуючи обставини, туроператори йдуть на зустріч своїм клієнтам. Так, наприклад, вони суттєво знизили стартові внески: взимку вони були на рівні 8-10 % суми туру. Звісно, чим ближче до сезону – тим вище стає цей відсоток.
Одразу ж хочу відповісти на питання: а що буде, якщо знов введуть жорсткі карантинні обмеження? Ваші кошти не пропадуть! Ви їх зможете використати згодом, відвідавши той самий готель, або обравши інший.
- Сьогодні ми усім радимо оформлювати страхування від невиїзду. Хочу зауважити – це не стандартне страхування на час відпочинку! Це страхування саме від не виїзду, що покриває переважну більшість форс-мажорних ситуацій. Є випадки, коли воно за замовчуванням входить в тур, а іноді - його слід оформлювати додатково (це залежить від політики окремо взятого оператора) – про це ми обов’язково інформуємо наших туристів. Раніше ми рекомендували додатково страхувати подібним чином тури батькам з маленькими дітьми, а сьогодні – абсолютно усім.
- Чим раніше ми дізнаємось про зміну ваших планів – тим краще. Тим більша вірогідність – що на ваше місце знайдуться інші туристи. Відповідно ви понесете і менші втрати. Ми завжди намагаємось зробити все, щоб максимально повернути кошти нашим туристам.
Звертатися до представника туроператора! Гід у готелі – це ваш прямий контакт з туроператором. Дехто вважає, що його основна задача – продавати додаткові екскурсії та, насправді, ця людина покликана вирішувати усі проблеми, що виникають у туриста. Нагадую: купуючи пакетний тур ви захищені законодавством!
- За попередньою інформацією нас приймають Туреччина, Єгипет, ОАЕ, Танзанія, Кенія, Болгарія, Чорногорія, Хорватія, Албанія, Греція, США, Домініканська республіка, Мальдівські острови та Кіпр. Проте ми постійно відслідковуємо ситуацію щодо змін у перетині кордонів тих чи інших країн та надаємо нашим туристам найактуальнішу інформацію.
Туристичне агентство «Дискавері»
Проспект Незалежності, 111 (Будинок Побуту), 7 поверх.
Телефони для довідок: 0502525440 та 0960961441
Долучайтесь до нашого вайбер-чату, щоб бути в курсі всіх гарячих турів та акційних пропозицій. Якщо ви любите слідкувати за дописами в Фейсбук, ласкаво просимо на нашу сторінку.
Також рекомендуємо долучитись до нашого аккаунту в Інстраграм, де, окрім актуальних турів. ми публікуємо власні огляди популярних готелів та курортів. Приєднуйтесь також до нашого Телеграм-каналу.
Інформація розміщена на правах реклами
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами