Українці найчастіше використовують пошуковик Google для пошуку інформації та рекомендацій.
Зокрема, 77% користувачів шукають інформацію про товар, який хочуть купити (в магазині або онлайн);
Також 73% українців шукають та вивчають інформацію про новий бренд;
72% користувачів шукають у Google новинки;
68% питають у пошуковика якісь корисні рекомендації;
66% українців гуглять дані про продукт, який десь побачили або про який почули;
Ще 65% завсідників інтернету намагаються підібрати в інтернеті найбільш вдалу опцію для своїх потреб.
Читайте також: Google буде шукати по-новому: що зміниться
Також Google з’ясував, як українці виконують шопінг за допомогою смартфона. Зокрема, 66% купили продукт онлайн за допомогою смартфона. А 69% офлайн-покупців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.
Дослідження провела організація Ipsos за замовленням Google. Його проводили в Україні та ще 27 країнах, з 1 по 12 березня 2019 року.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами