А от чи знали ви що:
1. Найдорожча в світі реклама коштувала 33 млн. доларів. Зробили її для компанії «Chanel». У ролику знімалась Ніколь Кідман і її гонорар склав 3 млн. доларів. Вам теж стало цікаво, куди ті 30 пішли?
2.Одним із спонсорів футбольного клубу «Барселона» у 2013 році стала компанія «Intel». У них була дещо нестандартна реклама: логотип фірми розміщувався на внутрішній стороні майок гравців. Таким чином було обіграно слоган «Intel Inside». Але це не все. Задум полягав у тому, щоб глядачі змогли побачити рекламу саме тоді, коли футболіст скидав майку, святкуючи гол
3.У 2000 році відбувся бій між Майком Тайсоном і Джуліусом Френсісом. Всі були впевнені, що Майк переможе. А тому газета «The Mirror» заплатила Френсісу за рекламу на підошвах його взуття - щоб вона потрапила в кадри фото- і відеокамер під час нокдауну.
4.На церемонії нагородження баскетбольної збірної США в 1992 році Майкл Джордан був закутаний в американський прапор. Ні, не з патріотичних думок він це зробив! Джордан був обличчям торгової марки Nike, а того дня був одягнений в форму "Reebok".
5.У фільмах Квентіна Тарантіно дуже важко зустріти назви будь-яких брендів. Режисер навіть вигадав власну тютюнову марку - «Red Apple». І «змушує» своїх героїв курити тільки сигарети цього бренду.
6.Вже у 18 років Джон Траволта знімався у рекламі. Він засвітився у роликах Армії США, шампуню «Safeguard» і «незмивного» пластиру «Band Aids» ...
7.У 2010 році Nike спільно з Роналду і ще кількома футболістами зняли рекламу до чемпіонату світу. І схоже наврочили. У відео було показано, як з кожним новим рухом, ударом, голом спортсмени кардинально змінювали хід гри. В результаті, деякі футболісти з ролика взагалі не поїхали на ЧС, а інші, в тому числі Роналду, показали дуже низькі результати.
8. У Хелени Картер Бонем був контракт з косметичною компанією «Yardley». Співпраця йшло чудово до тих пір, поки в інтерв'ю акторка не промовила: «Я ніколи не фарбуюся. Не розумію, чому мене зробили обличчям косметичної марки»?
9. За оцінками «Forbes» гольфіст Тайгер Вудс заробив 110 млн. доларів. І майже половину з цієї суми він отримав завдяки рекламі. Проте через скандал щодо подружніх зрад з ним було розірвано усі контракти. Так, в 2010 році швейцарський годинниковий бренд «Tag Heuer» завершив співпрацю зі спортсменом вже через два дні після появи новин про походи «на ліво».
10. А пам’ятаєте, як Девід Бекхем рекламував спіднє від «Armani»? Так от, один з лондонських універмагів зафіксував зростання продажів білизни цієї марки на 150% з моменту виходу реклами. Девід заробив на цьому 20 млн. фунтів. А у компанії стверджують, що не шкодують ні про один витрачений фунт та називають стрибок продажів після вдалої колаборації «ефектом Бекхема».
А ми нагадаємо про знаменитих партнерів «Ночі рекламожерів»
- Офіційний дилерський центр Renault в Чернівецькій області. Автоцентр представляє легкові та комерційні автомобілі найпопулярнішого французького бренду. Широкий модельний ряд, привабливі ціни, вигідні умови кредитування та страхування, висококваліфіковане обслуговування – тут є все, щоб задовольнити всі ваші вимоги та зробити придбання вашого Renault справжнім святом!
- «Селфіфотобокс» - фотопартнер, який дарує друковані згадки про свято та нереально крутий, цифровий варіант, який вже наступного дня можна завантажити у свої соцмережі
- Інформаційний партнер – чернівецька хвиля «Радіо 10»
Поспішайте придбати квитки на «Ніч» - вона вже скоро! Шукайте у касі драмтеатру та на сайті
До зустрічі 13 грудня у муздрамтеатрі!
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами