У ресторанному секторі Копенгагена набирає обертів нова тенденція. Це має різні форми, але мета більш-менш однакова – сприяти більш цивілізованій поведінці серед відвідувачів і забезпечити краще ставлення громадськості до працівників закладів харчування.
Так, у ресторанах Копенгагена вводять жовті картки за погану поведінку. А у разі онлайн-бронювання неможливо відправити форму, поки не пообіцяєш добре поводитися. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на 24 канал.
Ці заходи – відображення тенденції піклування про працівників громадського харчування.
Наприклад, на сторінці онлайн-бронювання ресторани додають віконце з проханням поводитися ввічливо. Без підтвердження цього зобов'язання неможливо завершити бронювання. Такі заходи запровадила мережа ресторанів Madklubben. У мережі близько 30 місць у Копенгагені.
«Ми зробили активний вибір і наприкінці року запровадили видиму політику безпеки на нашому вебсайті. Для нас це спосіб пояснити нашим гостям, що з нами ви повинні поводитися належним чином і поважати наших співробітників. На жаль, це було необхідно», — каже ресторатор Анна Бру Алкер.
Крім зобов'язання про ввічливу поведінку, мережа ресторанів вирішила впровадити «жовті картки». Якщо відвідувачі неввічливо поводяться з персоналом, співробітники можуть звернутися до менеджера. Після цього можна залишити на столі неввічливих клієнтів жовту картку. Якщо попередження не працює, гостей просять покинути заклад.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами