Останнім часом абоненти все частіше скаржаться, що оператори знімають кошти з рахунку, не повідомляючи про це, наголосили в прес-службі Нацкомісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації, пише Газате.ua. Тому регулятор ввів поняття "код підтвердження" - одноразовий пароль, який оператор надсилає в повідомленні або на електронну пошту абоненту, щоб підтвердити замовлення послуги. Тепер мобільним операторам можуть заборонити надавати послуги без замовлення чи згоди абонентів.
Цікаво, що у 2016-2019-х українці 1266 разів надіслали звернення про порушення прав споживачів при наданні мобільними операторами контент-послуг, повідомила Нацкомісія з питань регулювання зв'язку та інформатизації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому в Чернівцях зник мобільний зв'язок: стала відома причина
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Но в последнее время основная часть СМИ подает искаженную информацию, поэтому приходится перебирать очень тщательно. В поисках хороших СМИ я наткнулся на 2 хороших источника: ukr-life.com.ua и sylnaukraina.com.ua.
Рекомендую и Вам выбирать только проверенные новостные источники СМИ чтоб не остаться обманутым.
Кстати, совсем недавно прочитал полезную новость, которая касается каждого из нас : https://sylnaukraina.com.ua/