Підхід простий, але дієвий: коли клієнт із порушенням слуху звертається до оператора, працівник здійснює відеодзвінок до перекладача жестової мови через програму «Сервіс УТОГ». Фахівець у реальному часі допомагає провести обслуговування – швидко, зручно і без жодних перешкод у спілкуванні.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Перед запуском усі співробітники, задіяні в проєкті, пройшли навчання з користування сервісом УТОГ. Система розроблена так, щоб бути інтуїтивною та комфортною і для клієнтів, і для працівників пошти.
«Коли ми кажемо «Без бар’єрів», це не лише про архітектуру чи технології – це про ставлення. Для нас важливо, щоб люди з порушеннями слуху не відчували жодних обмежень, коли приходять до відділення», – зазначив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами