Про це повідомив тимчасово виконуючий обов'язки міністра освіти і науки Сергій Шкарлет у програмі «Офіційна розмова» на телеканалі «Дім», пише ІА АСС з посиланням на Укрінформ.
Коментуючи можливі сценарії навчання в новому навчальному році, Шкарлет зазначив: «Все залежить від того, яким чином розвиватиметься епідемічна ситуація в Україні. Всі наші основні сценарії побудовані на постановах Кабінету міністрів, які належать до регулювання санітарно-епідемічної ситуації в Україні, і залежать від зон - «червона», «помаранчева», «жовта» і «зелена». Щодо ж до того, яким чином буде градуюватися за зонами зараження COVID-19 вся Україна, за адміністративно-територіальними одиницями, таким чином і розвиватимуться певні сценарії. Однозначно, і Президент, і уряд, і Міністерство освіти, і Міністерство охорони здоров'я - ми всі висловлюємо те гасло, що діти повинні піти в школу. До школи не підуть лише ті, хто потрапить до «червоної» зони. У цій частині, відповідно, технології освіти вироблятимуться в змішаному режимі», - зазначив глава Міносвіти.
Міністерство рекомендує розподіл входу/виходу між дітьми різних вікових категорій.
«Молодші класи будуть через визначений вхід в школу заходити, старші, наприклад, через якийсь інший. Також рекомендуємо, щоб обмежили пересування школою по різних кабінетах, якщо цього не вимагатиме навчальний процес», - наголосив він.
Як один із методів дотримання соціальної дистанції може використовуватися різний розклад. А в містах-мільйонниках і обласних центрах, де переповнені школи, за словами очільника міністерства, розглядатимуться різні підходи до організації навчального процесу.
Читайте ще: Знову антирекорд: за добу - майже 2 000 нових випадків COVID-19 в Україні
«Може бути, наприклад, почергове навчання. Половина групи - для дотримання соціальної дистанції, тобто половина групи навчатиметься онлайн один день. Друга половина навчатиметься очно. Потім ці групи можуть змінюватися. Така практика є, з поверненням, наприклад, на наступний день на 10-15 хвилин до повтору матеріалу для засвоєння. Це хоч якось дасть можливість соціалізації дітей. Тому що онлайн-освіта дуже небезпечна ще й тим (це і спілкування з батьками, і з дітьми підтверджує), що є потім якісь психологічні проблеми у дитини від нестачі спілкування, від нестачі соціалізації. Це проблема, мені здається, не менша, ніж COVID», - сказав Шкарлет.
Він також повідомив, що теленавчання продовжиться, тому що телебачення - найпоширеніший інформаційний канал, який дає можливість донести інформацію до найвіддаленіших куточків. За словами Шкарлета, в міністерстві працюють над тим, щоб охопити набагато більшу аудиторію цих уроків, включно до 11 класу, а також максимально забезпечити школи інтернетом.
Вам буде цікаво: У школах помаранчевої зони вчителі працюватимуть на уроках у захисних екранах
«У Міністерстві освіти є ще 74 школи, в яких немає інтернету. Їх було 609, по-моєму, на початок минулого року, потім - 260. Наразі 74 школи - без інтернету. Але над цією проблемою разом із Міністерством цифрової трансформації ми теж працюємо», - зазначив очільник Міносвіти.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами