Якщо це не так варто офіційно скаржитися в Міністерство охорони здоров'я. Про це на брифінгу нагадав міністр охорони здоров'я Максим Степанов, пише ІА АСС з посиланням на Українську правду.
1. Звернутися до сімейного лікаря, з яким укладений договір.
2. Визначення клінічної картини, чи співпадає з підозрою на COVID-19.
3. Сімейний лікар надсилає до вас мобільну бригаду, яка робить тест.
«Сімейний лікар не повинен відправляти вас у подорож по лабораторіях, але відправити до вас мобільну бригаду, – наголосив міністр. - У нас в країні спеціально створено мобільні бригади, які в повному обсязі фінансуються Національною службою здоров'я і з ними укладено відповідні договори. Вони мають достатньо відповідних навичок і тестів, щоби провести ці аналізи якісно».
4. За результатами тестування сімейний лікар визначає систему лікування.
Читайте ще: На Буковині вже близько 20 людей повторно заразилися COVID-19
5. Якщо легкі симптоми – залишаєтесь вдома, якщо ні – тоді сімейний лікар приймає рішення про госпіталізацію.
6. У випадку підвищення температури і утруднення дихання – телефонуєте 103 і швидка відправляє вас у лікарню, яка приймає хворих з коронавірусом.
«Якщо десь щось не діє, або вам пропонують інший алгоритм, – відправляють вас здавати тести в приватну лабораторію, телефонуйте в такому випадку на:
- гарячі лінії департаменту охорони здоров'я або органи місцевого самоврядування;
- гаряча лінія Міністерства охорони здоров'я.
Щоби ми передавали інформацію в підрозділи, чи в Національну службу здоров'я для реагування, тому що в нас є чітко окреслений алгоритм», – підкреслив міністр охорони здоров'я.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами