Міністр культури та стратегічних комунікацій Микола Точицький заявив, що не дуже задоволений тим, як телемарафон досягає поставлених перед собою цілей. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на hromadske.
За його словами, на сьогодні перед Україною стоїть завдання не лише руйнувати ворожі міфи та боротися з дезінформацією, а й формувати свою комунікаційну стратегію та створювати власні «по-хорошому» міфи.
Отримуйте новини в Telegram
«Нам потрібні своя історія успіху. Ми не лише повинні говорити про те, що дуже важливо, і працювати над нашими трагедіями, а говорити й про наші перемоги. Це вселяє більші надії у завтрашнє майбутнє», — заявив Точицький.
У 2024 році на телемарафон та іномовлення України з державного бюджету спрямували понад 1,5 мільярда гривень.
Водночас ще у грудні 2023 року результати опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) показали, що довіра до телемарафону «Єдині новини» продовжує знижуватися.
Уже серпневе соціологічне дослідження, яке провів Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно із соціологічною службою «Центру Разумкова», свідчить, що близько половини респондентів не вважають телемарафон актуальним.
Голова Комітету зі свободи слова Верховної Ради Ярослав Юрчишин казав, що «Єдині новини» доведеться завершити, якщо впродовж 2024 року вони не змінять формат.
Міжнародна правозахисна організація «Репортери без кордонів» (RSF) та «Європейська федерація журналістів» (EFJ) також закликали українську владу переглянути формат телемарафону, назвавши його неефективним.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами