Про це під час спілкування з журналістами заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми працюємо над концесією українських доріг, так звані, платні дороги, які будуть будуватися до існуючих безкоштовних. Наразі розробляється технічно-економічне обгрунтування для двох потенційних ділянок - це Львів-Краківець і Київ-Біла Церка. Після цього ми зможемо перейти до спілкування з потенційними інвесторами і провести тендерні процедури. Ми прогнозуємо, що ці речі будуть тривати упродовж 2018 року і в 2019 ми можемо говорити про початок фізичних робіт", - заявив Омелян.
Урядовець зауважив, що процес сповільнює декілька чинників. Зокрема, за словами міністра, у європейській практиці - 90% фінсування таких проектів забезпечує держава, а по-друге, трафік автомобілів в Україні достатньо невисокий.
"Дорожній фонд може бути гарантією повернення коштів інвестору у разі недостачі трафіку. Це прозора формула, яка повсюдно працює в Європі. Я сподіваюся, що перші пілоти будуть успішними, це ділянки від 50 до 100 км довжиною, і тоді ми зможемо говорити про ефективну модель платних доріг для України", - резюмував він.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами