Так, мова йде про ймовірне повернення техогляду авто, бальної системи штрафів та перехід на європейську систему підготовки водіїв. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Штрафи.UA.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
Зокрема, там повідомляють про можливе повернення бальної системи штрафів: на початку року кожному водієві нараховуватиметься 150 балів, і за порушення ПДР щоразу списуватиметься по 50 балів. Якщо водій вичерпає ліміт, йому доведеться виплачувати штрафи. Законопроєкт поки що знаходиться на стадії розробки.
«Обіцяють, що камери автофіксації реєструватимуть проїзд на червоне світло, проїзд зустрічною смугою або смугою громадського транспорту. У 2022 році на дорогах України з'явиться ще 210 нових комплексів фіксації», - зазначається у дописі.
Також за деякими прогнозами, у 2022 році повернеться технічний огляд авто. Він був скасований у 2011 році, але за вимогами ЄС транспорт має відповідати не лише технічним стандартам, але й екологічним. Перевірятимуть майже всі автомобілі: легкові, вантажні і навіть причепи.
«З 2022 року введуть «податок на розкіш»: водіям автомобілів, яким менше 5 років з моменту випуску, а вартість перевищує 200 мінімальних окладів – приблизно 1,3 млн грн, доведеться сплачувати 25 тисяч грн. на рік», - йдеться у статті.
Дізнавайтесь інші новини Буковини.
Також Україна має перейти на Європейську систему підготовки водіїв. Теоретичної частини навчання буде менше: наприклад, для категорії В час теоретичної підготовки зменшили зі 100 до 63 годин. Практичні заняття залишаються без змін. Водії більше вивчатимуть сучасні дорожні ситуації та проблеми, пов’язані з експлуатацією електромобілів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами