До 8-9 травня випустять серію роликів соціальної реклами
За замовленням групи «Інформаційний Спротив» за сприяння Національної гвардії України і Національного військово-історичного музею України буде створено пакет роликів до 70-х роковин перемоги над нацизмом у Європі. Про це повідомляє «Укрінформ».
«Цей проект націлений на те, щоб зупинити хвилю пропаганди і спекуляцій з приводу святкування Дня Перемоги, ветеранів і нагород Другої світової війни. Соціальні рекламні ролики розповідають історію двох поколінь, які знаходять спільну мову, незважаючи на конфлікт, що вирує. В центрі оповідання - ветерани, яким дзвонять їх внуки, солдат української армії і медсестра з військового госпіталю», - повідомив народний депутат, керівник групи «Інформаційний Спротив» Дмитро Тимчук.
Свою участь в зйомках підтвердили зірки вітчизняного кіно.
«Ми звертаємося до Міністерства інформаційної політики з проханням організувати широке розповсюдження цих роликів і розраховуємо на підтримку. Ми вдячні тим українським телеканалам, які вже погодилися їх продемонструвати. Це дійсно важливо для країни», - підкреслив Дмитро Тимчук, інформує Телекритика.
Зазначається, що проект реалізовано без фінансування з держбюджету.Офіційним символом відзначення Дня пам'яті та примирення стає червоний мак, а гаслом - «1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами