Про це заявив в Укрінформі голова Держспоживслужби Володимир Лапа під час першого публічного звіту щодо діяльності органу.
"Підстави для звернення споживачів: непродовольчі товари - 43%, якість послуг ЖКГ - 24%, фінансові та банківські послуги - 2%, якість продовольчих товарів - 6,2%, придбання товарів через інтернет - 6,5%, інші причини - 4%", - поінформував Лапа.
Серед основних видів виявлених порушень у 2017 році голова Держспоживслужби назвав відсутність інформації про продукцію - 75% та реалізацію продукції, строк придатності якої минув - 17%.
За порушення законодавства у сфері захисту споживачів у 2017 році до адміністративної відповідальності було притягнено 1376 осіб на загальну суму 189 693 грн.
Крім того, на 644 суб’єкти господарювання було накладено адміністративно-господарські санкції на суму понад 4,29 млн грн.
Загалом, за результатами розгляду звернень громадян у 42,8% вимоги споживачів задоволені у сфері торгівлі продовольчими товарами; у 33,9% - у сфері послуг; у 42,4% - у сфері торгівлі непродовольчими товарами.
При цьому, за скаргами було перевірено 177 АЗС, з них у 61% випадків встановлено порушення. При перевірці 230 суб’єктів господарювання щодо дотримання антитютюнового законодавства порушення було встановлено у 7,4% випадків. При перевірках за скаргами у сфері реклами було досліджено понад 12 700 рекламоносіїв та виявлено 2019 порушень.
Серед проблем, які виникали у сфері захисту прав споживачів у 2017 році, Лапа назвав тривалий термін погодження позапланових перевірок. Так, для того, щоб погодити перевірку у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, необхідно було витратити 14 днів, у Державній регуляторній службі - 5 днів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами