«Набридло скидати дзвінки від школи англійської та слухати про швидкі гроші? З 2 жовтня набули чинності нові правила, які дозволяють оператором блокувати спам-номери. Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які ви не давали згоди», - йдеться в повідомленні.
У міністерстві радять українцям звернутися зі скаргою на спам до свого мобільного оператора чи на гарячу лінію уряду або надіслати відповідну заяву до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій через її сайт.
Отримуйте новини в Telegram
Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям:
- виклики здійснюють без комунікації;
- середня тривалість дзвінків за 7 днів — менш як 60 секунд;
- понад 50% дзвінків — на різні номери;
- на номер неможливо передзвонити;
- під час виклику відтворюється записане повідомлення;
- скарги від абонентів;
- кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер — менш як 5% вхідних та вихідних викликів цього номера;
- номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету.
Відповідні норми зафіксовано у постанові Кабінету міністрів від 25 червня 2025 р. №761 «Про затвердження Правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами