Про це повідомили в Telegram-каналі застосунку «Дія», пише Медіа агентство АСС з посиланням на hromadske.
В опитуванні, яке тривало з 13 по 20 лютого, взяли участь понад 638 тисяч українців у застосунку «Дія», ще понад 10 тисяч людей проголосували на сторінках «Укрпошти» та генерального директора «Укрпошти» Ігоря Смілянського в соцмережах.
«Вдячний кожному, хто долучився до опитування. Це допомагає нам будувати електронну демократію. Далі — ще більше опитувань у «Дії»», — написав міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Під час війни «Укрпошта» випустила 10 марок, які набули популярності в масовій культурі. Зокрема, марки «Русскій воєнний корабль, іді …!», «Доброго вечора, ми з України!» і «Пес Патрон». Марка з російським кораблем стала «пророчою». Вона з’явилася 12 квітня 2022 року, а наступного дня українські військові підбили крейсер «Москва».
Медіа агентство АСС є в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами