Опитування оприлюднив у Telegram гендиректор компанії Ігор Смілянський, пише Медіа агентство АСС з посиланням на УНН.
«Як виявляється, наші найпопулярніші марки — ті, за які голосує більшість наших громадян, та ті, які щось передбачають. Тому наступна марка має бути успішною, бо Новий рік точно наступить після її випуску. І ми всі впевнені, що він буде переможним, як і впевнені в тому, що за переможну марку проголосуєте саме Ви», - зауважив Смілянський.
Голосувати в опитуванні можна під публікацією голови Укрпошти та в соціальних мережах Укрпошти.
«Але будьте чемними, голосуйте 1 раз (ну, максимум 2) — до 8:00, 4 листопада (п’ятниця)», - зазначив Смілянський.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
«Обирати складно, бо кожний ескіз заслуговує на овації, у кожного своя душа та власна інтерпретація українського Різдва та Нового Року в умовах війни. Всі вони різні, але підтекст, який можуть прочитати лише українці, там насправді один. Коли в грудні марку побачить весь світ (і вона знову виконає свою місію нагадати про події, які щодня відбуваються в Україні), ви теж будете частинкою цього важливого процесу», - наголосив гендиректор Укрпошти.