В "Укрзалізниці" вже протягом двох місяців в тестовому режимі працює call-центр замість книги скарг. Працівники гарячої лінії відреагували на майже 90 відсотків усіх дзвінків. Про це йдеться у "Сніданку з 1+1".
Спеціальна гаряча лінія 0 800 503 111, як переконують залізничники, передбачає обов’язкові колл-беки та вихідні дзвінки. Такий сервіс поки діє у тестовому режимі, однак в "Укрзалізниці" розповідають, що дзвінків вже достатньо. Найбільше звернень стосуються забутих речей.
Читайте ще: Потяг Чернівці-Київ знову осоромився через брудну білизну і зламані крани
У режимі реального часу оператор контактує з начальником поїзда і має вирішити проблемне питання за 15 хвилин. В окремих випадках треба залишити номер для зворотного дзвінка.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами