Керівниця Національної служби здоров’я Наталія Гусак закликала пацієнтів активніше скаржитися на неякісні медичні послуги. Залишити звернення можна на сайті НСЗУ або за номером гарячої лінії. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на УП.
За словами Наталії Гусак, люди скаржаться їй у соціальних мережах на те, що змушені за власні кошти купувати ліки, які вони мають отримувати безкоштовно.
«Написала медична сестра, син якої потрапив у дитячу лікарню. Їй щоденно давали список ліків, які вона повинна була купити для лікування дитини. Нічого – від слова ВЗАГАЛІ – медзаклад не забезпечив.
Також мені написав військовий, мамі якого в одній з міських лікарень Україні так само вручили список ліків, які треба придбати на операцію. І порекомендували зробити це в аптеці, що розташована в самій лікарні», – написала очільниця НСЗУ.
Наші новини є у Facebook
На її думку, люди не скаржаться офіційно, оскільки бояться «медичного булінгу».
Гусак закликала збирати «листи щастя», чеки з аптек та подавати письмову або усну скаргу. Це можна зробити двома способами:
- звернення, яке є на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам»;
- номер гарячої лінії НСЗУ 16-77.
Читати ще: Можливість корупції у чернівецьких лікарнях: на які заклади скаржаться найчастіше
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами