«60 млн грн на рік витрачають центральні органи влади та обладміністрації на банківські комісії через те, що платять зарплату готівкою. І ще якусь суму, яку ми вже не рахували, на виплати за відрядження. Виявилось, що близько 7% співробітників отримують зарплату готівкою, а не на банківський рахунок», — повідомив Дубілет.
Він зазначив, що уряд ухвалив постанову, відповідно до якої всі виплати працівникам органів влади переведуть у безготівкову форму, що допоможе не лише заощадити кошти на виплатах банківських комісій, але й розвинути серед працівників держустанов фінансову грамотність.
«До речі, як колишній банкір я знаю, що неможна сказати, що цим рішенням ми позбавили банки доходу. Для них робота з готівкою, навіть з комісією, — це також збиткова історія», — додав Дубілет
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зміни з листопада 2019: здорожчання газу і оновлена митниця
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами