Соцмережа Facebook оголосила про співпрацю з автодилерами та сайтами з продажу авто, що спрощує покупку та продаж транспортних засобів на платформі Marketplace.
Платформа вже оснащена новими фільтрами пошуку для того, щоби було легко знайти автомобіль певного типу, марки, моделі, року випуску та інше, пише Експрес онлайн. Крім цього, користувачі матимуть змогу порівняти ціни із тими, які зазначені на авторитетному сайті оцінки транспортних засобів Kelly`s Blue Book.
Ще однією особливістю є можливість використання чат-ботів сервісу миттєвого листування Messenger, який підтримує текстовий чат з дилерами та за допомогою яких клієнту не доведеться витрачати час на заповнення форм.
Читайте ще: ТОП-5 українських соцмереж
«Авто є однією з найпопулярніших категорій Marketplace, – говорить менеджер з продуктів Facebook Боуен Пен. – Мільйони людей тільки в США щодня дивляться на вживані авто, мотоцикли та інші транспортні засоби».
Зосередженість Marketplace на автомобілях – лише частина амбіційних планів Facebook, надалі компанія працює над тим, щоб допомогти людям шукати роботу, купувати квитки, здійснювати щоденні покупки на eBay та врешті зайнятись нерухомістю. На відміну від інших компаній, Facebook прагне полегшити життя користувачам – їм не треба буде кожного разу створювати новий обліковий запис та щоденно його перевіряти.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами