Про це пишуть Факти ICTV з посиланням на Tjournal.
Не всі розпродажі у знаменитий день знижок закінчуються благополучно.
2008 рік
Під час старту Чорної п’ятниці у листопаді 2008 року шалений натовп покупців на смерть затоптав 34-річного співробітника торгового центру Walmart Джімітая Дамур на Лонг-Айленді.
2009 рік
У німецькому місті Ахен покупці посварилися, що довело до лікарні. За словами очевидців, літній чоловік спробував вирвати з рук жінки, яка приїхала в магазин разом з братом і матір’ю, вільний візок для продуктів. Однак до неї на допомогу поспішив молодший брат, який відібрав візок і штовхнув пенсіонера на підлогу.
Розлючений чоловік наздогнав сім’ю у відділі сирів і ковбас, де покупці побилися. Власники магазину викликали на місце події поліцію і швидку допомогу: учасники бійки опинилися в лікарні.
2012 рік
Житель округу Санта-Клара штату Каліфорнія 48-річний Арвінд Тандела відправився з дружиною і чотирма доньками на нічний розпродаж в один з магазинів.
На зворотному шляху автомобіль сім’ї потрапив в аварію, зіткнувшись з поліцейською машиною. Дві з чотирьох дочок Тандела загинули на місці від отриманих травм.
Причиною смерті стала відсутність ременя безпеки. Дівчата були непристебнуті через велику кількості покупок, розкладених у салоні автомобіля.
Крім того, через розпродаж батько доньок не спав більше 20 годин. Ймовірно, тому він неуважно керував машиною.
2013 рік
Житель Лас-Вегаса придбав у магазині торгової мережі Target телевізор і вирішив самостійно донести покупку до автомобіля, припаркованого на Кембридж-стріт. Але його зупинив озброєний пістолетом зловмисник, який зажадав забрати коробку з покупкою.
Між ними зав’язалася бійка, в ході якої вже колишній власник телевізора отримав кілька вогнепальних поранень у живіт. Покупець вижив.
Читайте ще: Чернівці прославилися колготками на всю Україну. Ажіотаж продовжується
2015 рік
У Китаї теж проходять розпродажі. Вони відносяться не до Чорної п’ятниці, а до Дня холостяка, який світ відзначає 11 листопада.
У 2015 році знижки в честь Дня холостяка на півночі Китаю змусили кур’єрів магазинів розвозити покупки клієнтам верхи на конях.
Це сталося через те, що муніципальна влада заборонили використовувати триколісні електричні велосипеди, популярні серед кур’єрських служб.
За словами представників однієї з них, щоб доставити покупки в термін, довелося просто взяти десяток коней з місцевих пасовищ.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами