Про це повідомляє Espreso.Tv із посиланням на The Telegraph.
Корпорація розробляє низкоалкогольний "Чжухай", популярний в Японії. Він містить від 3 до 8 відсотків алкоголю і продається в банках. Зазвичай у "Чжухаю" смаки йогурту або трав.
З 2013 року частка напою "Чжухай" на японському ринку зростає на 5-25% щорічно, в лінійці представлені сотні смаків і видів напою. Зараз його випускають інші великі японські компанії, які в тому числі пропонують йогуртові смаки.
Раніше глава компанії Джордж Гардуно (Jorge Garduño) розповідав, що до 2018 року компанія планує випустити новий продукт: "напій в банці, який містить алкоголь". Гардуно стверджував, що напій зазвичай робиться зі спиртного напою сетю, питної води і смакових добавок.
"Coca-Cola завжди створювала безалкогольні напої, і виробництво Чжухая стане для нас експериментом", - каже Джордж Гардуно, глава компанії.
В останні роки компанія зіткнулася зі скороченням продажів газованої води: більшість споживачів намагаються вживати менше напоїв, що містять цукор. Через це корпорація розробляє продукти на кшталт води і чаю.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами