У червні громадяни країн ЄС обиратимуть новий Європейський парламент, і законодавці побоюються, що поширення дезінформації в Інтернеті може вплинути на виборців.
Компанія Google має намір розпочати кампанію боротьби з дезінформацією у п'яти країнах ЄС напередодні проведення там парламентських виборів. Йдеться про Бельгію, Францію, Німеччину, Італію та Польщу. Про це повідомляє Reuters. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Кореспондент.
Зазначається, що у червні громадяни країн ЄС обиратимуть новий Європейський парламент, і законодавці побоюються, що поширення дезінформації в Інтернеті може вплинути на виборців.
Франція, Польща та Німеччина звинуватили РФ у створенні продуманої мережі вебсайтів для поширення проросійської пропаганди.
Як повідомляється, європейський закон про цифрові послуги, який набуває чинності цього тижня, вимагатиме від дуже великих онлайн-платформ та пошукових систем докладати більше зусиль для боротьби з незаконним контентом та ризиками для громадської безпеки.
З березня внутрішній підрозділ Google Jigsaw, який займається боротьбою з загрозами суспільству, запустить низку анімованих рекламних роликів на таких платформах, як TikTok та YouTube,
У рекламі будуть використані так звані методи «пребанкінг», спрямовані на те, щоб допомогти глядачам визначити маніпулятивний контент, перш ніж побачити його.
Глядачам, які дивляться рекламу на YouTube, будуть пропонувати заповнити коротку анкету з кількома варіантами відповідей, призначену для оцінки того, що вони дізналися про дезінформацію.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами