Британське агентство створило рекламну кампанію, присвячену різдвяному перемир'ю 1914 року.
Короткометражний фільм відправляє глядача на 100 років тому в окопи першої світової війни і розповідає знамениту історію різдвяного перемир'я 1914 між британськими та німецькими військами. Різдвяна історія Sainsbury's заснована на оригінальних історіях, які збереглися в листах з часів 1914. Автори намагалися зобразити поле бою реалістично, тому тісно співпрацювали з істориками протягом усього процесу роботи над роликом.
«Різдво - це особливий час, коли люди збираються разом, щоб подарувати один одному тепло і доброту. Ми хотіли розповісти в нашій різдвяної кампанії про традиції добрих різдвяних вечорів через призму одного з найбільш неординарних подій у сучасній історії, коли на Різдво 1914 британські та німецькі солдати склали зброю і зібралися разом на нейтральній території, щоб поділитися своїми історіями », - розповідає про концепцію реклами керівник департаменту комунікацій Sainsbury's Марк Гівен (Mark Given).
Різдвяне перемир'я - випадки неофіційного припинення бойових дій між британськими та німецькими військами на західному фронті в часи першої світової війни. Різдвяне перемир'я відбувалося кілька разів: у Святвечір і на Різдво.
Читати ще: 25 грудня велике свято – Різдво.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами