У четвер ввечері, 12 листопада мережа англійських супермаркетів Sainsbury’s запустила на 50 телеканалах країни свою різдвяну рекламну компанію.
За добу ролик подивилися більше мільйона людей, а на ранок суботи – 4 мільйона! Цього року обличчям компанії став кіт MOG, з характером, який покликаний повернути нас усіх у дитинство і до сімейних цінностей.
Ролик вийшов дуже кумедним. Одночасно із запуском ролика в магазинах з’явилася книжка про різдвяні пригоди кота MOG (вартість – 3 фунти) і м’яка іграшка (10 фунтів): зібрані гроші підуть в Дитячий фонд боротьби з неписьменністю.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами