Більше половина звернень - від мешканців Чернівців.
Про це повідомили у прес-службі ПАТ “Чернівцігаз”.
Кожної доби аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Чернівцігаз" приймає близько двох сотень викликів..
"Для оперативної роботи та ліквідації аварій, працівники повинні мати усе необхідне – від матеріалів і обладнання, до заправленого автомобіля. Щороку заплановані витрати на потреби аварійної газової служби зростають. Це пов’язано із підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали та зношеністю техніки. З 16 автомобілів, які експлуатуються аварійно-диспетчерською службою "Чернівцігазу", 13 - потребують заміни. Для того, щоб оновити автопарк аварійних машин компанії необхідно витратити близько 1,5 мільйона гривень", - зазначає начальник АДС ПАТ "Чернівцігаз" Юрій Андронійчук.
Порівнянні з 2016 роком, кількість викликів у 2017 році зменшилась на 11%. Загалом у 2017 році здійснили 12,2 тис. виїздів. Найбільша кількість викликів зафіксована в м. Чернівці, Вижницькому та Кіцманському районах Чернівецької області.
Основною причиною звернень до аварійної служби є витоки газу на внутрішньобудинкових газових мережах. Так, за минулий рік аварійні бригади виявили та ліквідували понад 5 тис. витоків газу в будинках споживачів Чернівецької області, з них 2,3 в м. Чернівці.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами