Про це пише The Guardian.
Планується, що експеримент триватиме шість тижнів і завершиться в середині квітня.
Після цього компанія планує зібрати дані про продуктивність працівників і проаналізувати їх.
Мета експерименту — дізнатися, чи буде новий графік роботи більше прийнятний для членів компанії.
Якщо результати виявляться позитивними, компанія планує впровадити його у липні.
Наразі компанія пропрацювала вже 3 тижні за новою системою. Більшість працівників стверджують, що новий графік їм до вподоби.
Зокрема, голова компанії Ендрю Барнс зауважив, що завдяки додатковому вихідному люди стали більш енергійними. «Люди стали більш позитивними, тому що раптово у них знайшовся час робити те, що вони раніше не встигали», — сказав він.
Читати ще: Названо професії, які користуватимуться попитом у найближчі п’ять років