Якщо клієнт не погасить вчасно свою заборгованість з електропостачання перед ТОВ «ЧОЕК», компанія матиме законне право звернутись до суду, щоб стягнути заборгованість. У разі задоволення позовних вимог, на споживача покладаються витрати зі сплати судового збору, повідомляють у ТОВ «ЧОЕК».
Карантин може закінчитись в будь-який момент і тоді ніхто не врятує боржника від припинення електропостачання. А це призведе до додаткових витрат для споживачів. Оскільки вони повинні будуть не лише погасити заборгованість перед нашим підприємством, а ще відшкодувати витрати за повторне підключення до електромережі. Боргів за час карантину ніхто не спише.
На разі, зважаючи на карантин, наші клієнти можуть розрахуватись за електроенергію не лише через термінали у банківських відділеннях, а й онлайн, не виходячи з дому.
Нагадуємо, що юридичні споживачі, які зареєстровані в Особистому кабінеті ТОВ «ЧОЕК», за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП), мають можливість дистанційно, без особистого відвідування компанії, підписувати акти прийому-передачі товарної продукції, які можна буде завантажити і роздрукувати. Також, в Особистому кабінеті можна:
Ще одним нововведенням стала можливість вносити і корегувати договірні величини споживання електроенергії (ліміти).
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами