Як розповів у інтерв'ю Медіа агентству АСС посадовець, питання роботи валідаторів - технологічне.
«Річ у тому, що забезпечити скорочення часу на обробку платежу – можливо. Але, коли ми скорочуємо час опрацювання валідації, виходить інша ситуація, що людина повинна дуже коректно і швидко приставити картку», - каже Ігор Крохмаль.
Наші новини є у Facebook
Проте, якщо пасажир громадського транспорту не зможе швидко цього зробити – можуть двічі, а то й тричі списатися кошти з карти через некоректне піднесення, зауважує заступник. Тому обрали такий режим роботи.
«Валідатор дає можливість зрозуміти пасажирові, що все працює, валідація відбулась, можна забирати картку. Оплата відбувається під час руху, в автобусі, тролейбусі трясе, тому може виникнути і зворотний бік. Ми вивчали це питання», - пояснив Ігор Крохмаль.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами