Як повідомили у пресслужбі компанії, диспетчери продовжують працювати в усіх районах Чернівецької області, як і раніше. Ці фахівці мають багато обов'язків, у які не входить спілкуватися зі споживачами, пише Медіа агентство АСС з посиланням на Тг-канал компанії.
Отримуйте новини в Telegram
Кожен споживач може звернутися із запитаннями чи повідомленнями про аварійну ситуацію до оператора Call-центру. Ця інформація оперативно надходить в райони області, тому затримки у передачі інформації нема, кажуть енергетики.
Зазвичай ліквідація аварійного пошкодження займає до 1,5-2 годин. Більше часу від отриманого повідомлення до ліквідації пошкодження може зайняти у випадку, якщо аварійні бригади і техніка задіяні на іншому об'єкті. Тривалість відновлення електропостачання також залежить й від складності пошкодження мереж, зазначили в компанії.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами