Ірина Ткачук, начальниця управління освіти Чернівецької міської ради.
«Я тільки декілька днів у статусі начальниці, тому детальну оцінку діяльності управління освіти мені ще важко давати, і я, мабуть, утримаюсь від цього. Але можу вже говорити про те, що ми плануємо у найближчий час.
Можливо це буде не аудит, але перевірку ми, звичайно, проведемо. Тут мова не тільки про те, щоб звинуватити чи виправдати когось у діяльності чи бездіяльності, а перш за все, про те, щоб зрозуміти наскільки ефективно працювало управління. А вже усвідомлюючи цю ефективність, рухатися вперед і її підвищувати.
Важко спрогнозувати, якою буде ситуація щодо захворюваності на коронавірус через тиждень або ж місяць. Тому ми розглядатимемо декілька сценаріїв навчання – це і очне, і дистанційне, і змішане. Відповідно до кожного сценарію, ми розроблятимемо певний алгоритм дій для того, щоб у будь-якому разі освітній процес відбувався, був якісним та ефективним.
Читайте також: Без подарунків: попередження педагогам від нової очільниці освіти Чернівців
Батьківські комітети – це не завжди і не зовсім погано. Їх можна розглядати, як своєрідні організації громадянського суспільства, звичайно, неформалізовані, які дають змогу вирішувати ті чи інші проблеми, що стосуються навчання дітей. Інше питання – це збір коштів. На мою думку, кращим було б те, як вже працюють у багатьох українських школах – це створення громадських організацій. Там передбачаються членські внески, а оскільки організації є ще й юридичним особами, то, відповідно, звітують про ресурси, які отримали і використали. Такий інструмент неурядових організацій дозволить більш прозоро не тільки використовувати батьківські кошти, а й залучати додаткові – від благодійників, меценатів, участі у грантах та проєктах. Тому якщо говорити про таку форму, вважаю, що це хороший інструмент.
Ми починаємо шукати варіанти щодо запровадження своєрідного електронного самоврядування в закладах середньої освіти. Мова не тільки про електронні щоденники, але і про ведення всієї звітності, планування навчального процесу та інших речей, які займають багато часу. Цим ми намагаємося спростити життя як здобувачам освіти, їхнім батькам, так і педагогам.
Дивіться нас на YouTube
Ще один важливий проєкт, над яким ми починаємо працювати – це розробка програми національно-патріотичного спрямування. Зараз на восьмий рік війни такі програми мали б уже працювати. Національно-патріотичне виховання – це не тільки про війну, це і про те, наскільки та чи інша людина готова розвивати свою державу, соціальне середовище, в якому існує. Ми розуміємо, що в основі стоїть не тільки розуміння й усвідомлення, це перш за все – виховання й освіта».
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами