Максим Козменко: Хочу, щоб ми зачепили не менш критичну тему, це тему паркування. У нас є проблема із недобросовісними водіями, які ,поспішаючи, залишають машину. Розкажіть, чи з ними проводиться робота? І чи це є вашою компетенцією?
Ярослав Кушнірик: Так, з минулого року це вже є нашою компетенцією. Тому пройшла реорганізація. Якщо у нас раніше була інспекція з благоустрою, то тепер – управління по контролю за благоустроєм. І це управління складається з двох інспекцій: інспекції благоустрою та інспекції паркування. На жаль, у нас інспекція з паркування ще не працює за банальної причини – відсутність кадрів. Вже двічі проводився конкурс, потенційні працівники були, конкурс проходили, але конкурсна комісія поки що жодного претендента не подала як рекомендованого працівника. Справа в тому, що працівники цієї інспекції паркування мають більше владних повноважень, ніж працівники з благоустрою. Якщо інспектор з благоустрою складає протокол, який надсилає на адміністративну комісію, яка вже вирішує в якій мірі карати порушника. Що стосується інспекції з паркування, то тут законодавством надані такі самі повноваження, як і в працівника поліції. Тобто постанова про штраф складається одразу інспектором. Тобто над ним уже немає адміністративної комісії, і він сам вирішує карати чи не карати. Відповідно є вимоги по досвіду роботи. І ще ніхто не пройшов конкурсну комісію міської ради. Оголошений третій конкурс. Запрошую всіх бажаючих долучитися, хоча розумію, що справа важка. Але без цього не буде порядку. Ми вже спілкувалися з працівниками відповідного підрозділу Львова, у них з минулого року працює інспекція з паркування. Вже дуже багато в них зроблено. По-перше, багато коштів від штрафів надійшло в міський бюджет, по-друге, там реально навели порядок. Тому що патрульна поліція не встигає за цим всім, а повноваження в інспекторів такі ж самі. Якщо порушник є на місці, складається на нього, немає – не потрібно ні за ким ходити, шукати. Цей інспектор матиме доступ до бази даних і складатиме постанову на власника транспортного засобу. Якщо це євробляха, то на того, хто ввіз його в Україну. Тобто дуже широкі повноваження майбутніх інспекторів.
Максим Козменко: Уточнююче питання. Тобто інспекція з контролю за благоустроєм не буде тільки контролюючим органом, але пізніше буде й каральним?
Ярослав Кушнірик: Дивіться, інспекція з благоустрою тільки й є інспекцією. Наше управління складається з двох інспекцій, просто друга, з паркування, ще не працює. Справа в тому, що інспектор з паркування так само прийматиме рішення. Якщо порушення не важке і порушник щиро перепрошує й забирає машину, тому й потрібно вибрати таких людей, які зможуть зробити правильний вибір. А не лише всіх карати, якщо можна обійтися попередженням.
Нагадаємо, мер Чернівців шукає працівників у міську раду.
Читати ще: Парковки з електрозарядками: нові норми від Кабміну.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами