Виконком Чернівецької міської ради днями не уповноважив працівників інспекції з благоустрою, а також інспекції з паркування, розглядати справи, складати адміністративні протоколи та проводити тимчасове затримання транспортних засобів. Про це пише ІА АСС.
За словами заступника директора, начальника управління благоустрою та охорони навколишнього природного середовища департаменту житлово-комунального господарства міської ради Сергія Обшанського, такі дії можна трактувати не інакше, як блокування роботи управління благоустрою та охорони навколишнього природного середовища.
«Інспекторам не надали права виконувати функції, делеговані державою. Зокрема, складання адміністративних протоколів за порушення правил благоустрою міста, правил паркування тощо», - каже Сергій Обшанський.
На думку Сергія Обшанського, це може призвести до втрати частини бюджету, в якому передбачаються, зокрема і надходження зі штрафів за порушення статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (порушення державних норм, стандартів і правил благоустрою), а також законів України Про паркування та Про благоустрій в населених пунктах.
Зокрема, за словами заступника директора ДЖКГ, за сім місяців роботи інспекція з паркування принесла до бюджету міста майже 1,5 мільйона гривень.
«Також це може спричинити погіршення санітарного стану в місті в цілому. Бо втрачаються функції контролю виконання своїх обов’язків управлінськими компаніями, КЖРЕПами, установами та організаціями, які повинні прибирати свою територію.
Такі дії, або бездіяльність, можуть у майбутньому призвести до зайвих витрат бюджетних коштів платників податків, але вже для подолання наслідків таких рішень», - заявив Сергій Обшанський.
Читайте також: Думка дня: Ігор Маслянчук про незатверджений на виконкомі план розвитку Калинівського ринку
Про те, що місто недоотримає кошти внаслідок такого рішення виконкому, кореспондентові ІА АСС підтвердили і в фінансовому управлінні Чернівецької міської ради. За словами заступниці начальника фінансового управління Світлани Адамович, у зв’язку з реорганізацію, інспекцію з паркування ввели до складу ДЖКГ. Щоби посадовці продовжували виконувати обов’язки, треба було технічно змінити назви посад людей.
«Але не прийнявши це рішення, виконавчий комітет, по суті, не уповноважив працівників департаменту, зокрема інспекції з благоустрою, на виконання свої обов’язків.
Ми вже попередньо почали формування бюджету. При прогнозуванні ми враховували надходження до бюджету від інспекторів. Це близько 2 мільйонів гривень за рік. Якщо питання не вирішать, то в разі, що інспектори не зможуть працювати, ми недоотримаємо 1,8 – 2 мільйони гривень», - заявила Світлана Адамович.
Отримуйте новини в Telegram
Чому виконком не голосував за це рішення, кореспондент ІА АСС поцікавився у члена виконкому, заступника міського голови Володимира Середюка.
«Особисто я підтримував цей проект рішення і голосував «за». Вважаю, що було б правильним підтримати його. Річ у тому, що виконком не проголосував за ще одне питання… У зв’язку з тим ще внаслідок реорганізації управління з благоустрою віднесли до департаменту ЖКГ та змінили його назву, необхідно було прийняти рішення про їхні повноваження на складання протоколів. Це рішення також не проголосували.
Я ініціюватиму повернення до розгляду цих питань. Інакше ми фактично заохочуємо автомобілістів до порушення правил паркування та залишаємо безкарними порушників. Чи підтримають це рішення інші члени виконкому – не знаю», - заявив Володимир Середюк.
Автор: Олександр Юхимець
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами