ЧТУ, як і будь-яке інше тролейбусне управління України, не є виключенням. Про це у програмі Суть речей на Радіо 10 розповів начальник Чернівецького тролейбусного управління Петро Продан, пише ІА АСС.
«Я не раз наголошував про те, що основною причиною збитковості є обмеження у перевезенні пасажирів. Всім відомо, що, починаючи з березня 2020 року возимо тільки сидячих пасажирів.
Це призвело до того, що доходи ЧТУ зменшились втричі. Але людям потрібно виплачувати заробітну плату, потрібно закуповувати запасні частини. І це при тому, що тариф на перевезення складає лише 5 гривень. Тому ця збитковість лягає на плечі міського бюджету», - каже Петро Продан.
Отримуйте новини в Telegram
Другою причиною збитковості є зношеність автопарку, пояснює начальник ЧТУ.
«Зараз середній вік одиниці рухомого складу складає 20,5 років. Також у нас є 4 тролейбуси Skoda 1985 року випуску.
Взагалі, за період з 1985 до 1990 року випуску в нас є 33 тролейбуси. Тобто, вони вже тричі використали свій ресурс.
Тож, для того, щоб підтримувати їх у робочому стані і безпечно возити пасажирів, потрібні витрати на їхній ремонт. А з кожним роком вартість запчастин для ремонту тролейбусів зростає у ціні. Запчастини стають дефіцитними для тролейбусів саме цих років випуску. Але ми шукаємо, купуємо і продовжуємо їх підтримувати у належному стані», - додав Продан.
Читайте також: Громадський транспорт Чернівців: місто закупить нові тролейбуси та автобуси
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами