Результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» протягом 20-24 серпня 2020 року серед мешканців Чернівців, продемонстрували, що опитані однаково песимістично оцінюють ситуацію як у місті, та і в Україні. Так, лише 13% респондентів відповіли, що справи в місті йдуть у правильному напрямку, 79% – вважають протилежне. Стосовно України лише 15% стверджують, що напрям справ розвитку в державі правильний, 71% – неправильний, пише ІА АСС з посиланням на Соціологічну групу «Рейтинг».
Серед респондентів переважать емоції розчарування – 37%. 22% зазначили, що відчувають надію, лише 11% – радість, по 8-9% – байдужість, сум та злість.
Оцінюючи ризики стосовно кризи коронавірусу, 67% зазначили, що більше бояться економічних наслідків кризи для своєї родини, аніж захворіти. 19% навпаки більше бояться хвороби. Останніх більше серед старших опитаних та жінок.
Стан доріг – ключова проблема міста (78%). 31% визначили як актуальну проблему стан житлових будинків та під’їздів, 24-27% – неприбрані вулиці, розмір тарифів на комунальні послуги, якість громадського транспорту, благоустрій дворів та прибудинкових територій, вивіз сміття. 22% вважають проблемами міста епідемію коронавірусу, 17% – стан дитячих майданчиків, 15% – безпритульних тварин.
Читайте ще: Кого готові підтримати чернівчани на місцевих виборах: соціологічне дослідження
У рейтингу політичних сил на виборах до міської ради лідером є партія «Слуга народу, за яку готові віддати голоси 25,7% тих, хто визначився і має намір прийти на вибори. Партію «Єдина альтернатива» підтримують 10,0%, партію «Батьківщина» – 9,9%, партію «Європейська солідарність» – 9,4%, партію «Рідне місто» – 6,6%, партію «Опозиційна платформа – За життя» – 6,0%, партію «Голос» – 3,2%, Радикальну партію – 3,1%, партію «Перемога Пальчевського» – 3,0%. Рейтинг інших сил – нижче 3%. Тих, хто не визначився, – близько 11%.
Обираючи політичну силу на виборах до Чернівецької міської ради 55% опитаних зазначили, що скоріше підтримають місцеву партію, 28% – зазначили, шо швидше голосуватимуть за загальнонаціональний бренд.
Аудиторія: мешканці м.Чернівці від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком та статтю. Вибіркова сукупність: 1200 респондентів.
Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face).
Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8%.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Де ви знайшли тих то голосуватиме за рідне місто?!