«Чернівцігаз» відкрив третій Центр обслуговування клієнтів, про це компанія повідомила на сторінці у Фейсбук.
"Сьогодні, 10 грудня, для 17 тисяч споживачів газу Сокирянського району запрацював новий сучасний Центр обслуговування клієнтів АТ «Чернівцігаз». Тут швидко, якісно та комфортно можна отримати весь спектр послуг: починаючи від консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі", - йдеться у повідомленні.
Відкриття ЦОК в місті Сокиряни є черговим етапом реалізації комплексної програми "Чернівцігазу" з розвитку клієнтського сервісу. Тепер понад 40 послуг газової компанії можна отримати в одному приміщенні. Окрім консультацій щодо розрахунків, фізичні та юридичні особи мають можливість подати заяву на зміну власника, заключення договорів, а також розв’язати всі питання технічного характеру — замовити газифікацію помешкання, техобслуговування або ремонт газових приладів, тощо.
В залі працює адміністратор, який першим зустрічає клієнтів. Він надає консультації із загальних питань, а у разі потреби, спрямовує споживача до профільного фахівця. Це дозволить уникнути черг та зекономити час споживачів газу.
Сучасна комп’ютерна техніка, доступ до мережі Інтернет дозволяють клієнтам під час очікування самостійно зареєструвати "Особистий кабінет" на моніторі "тонкого клієнта". Принагідно у газовій компанії нагадують, що наразі триває акція з розіграшу планшету для споживачів, які зареєструють «Особистий кабінет» до 20 грудня 2019 року.
Читайте також: Впливовий АССпект: ми не відключаємо від газу будинок через одного боржника, - Віктор Горда
"Якісний та швидкий сервіс – це наші основні пріоритети у роботі з клієнтами. Це вже третій Центр обслуговування на Буковині, який оформлений за сучасними європейськими стандартами. Подібні ЦОКи працюють у Чернівцях майже рік та з серпня в місті Кіцмань. До кінця року плануємо відкриття у Новоселиці. Всі вони будуються з урахуванням комфортних умов для клієнтів: просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до wi-fi, можливість скористатися онлайн-послугами компанії та спростити процедуру одержання послуг клієнтами компанії", - наголосив Голова Правління АТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.
Фото з Фейсбук-сторінки АТ "Чернівцігаз"
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами