Для того, щоб зима принесла Вам виключно позитивні емоції, а Ваш автомобіль злагоджено Вам в цьому допомагав, за ним треба доглядати. По-зимовому.
• Щоб в дорозі раптово не закінчилася рідина в бачку склоомивача, потрібно контролювати її рівень і за необхідністю доливати. В багажному відділенні повинен бути запас миючої рідини або її концентрату.
• Для того, щоб щітки склоочисника ефективно виконували свої функції, перед кожною поїздкою шарніри треба чистити від криги. Бажано обробляти їх багатофункціональною змазкою.
• Салонні коврики із тканини варто періодично мити і просушувати. Це допоможе позбутися неприємного запаху, знизити запотівання та обмерзання скла з внутрішньої сторони.
• Протектор зимових шин більш м’який, тому зношується швидше. Щоб виключити появу дисбалансу коліс у випадку нерівномірного зносу, бажано періодично, раз на місяць, робити балансування.
• Після мийки кузова замки дверей та кришки багажного відділення потрібно висушити (краще за все продути їх повітрям, використовуючи компресор або пилосос) та обробити рідкою багатофункціональною змазкою. Не завадить також змазати зовнішні деталі замків.
• Якщо на захисному покритті з’явилися глибокі царапини, його потрібно за герметизувати, використовуючи фарбу чи лак для ремонтного підфарбовування
• При частих і коротких поїздках, коли свічі не встигають добре прогрітися, необхідно їх почистити від прошарку нагару, який погіршує пуск холодного двигуна. Видалити нагар можливо не демонтуючи свічі – для цього необхідно проїхати на автомобілі декілька кілометрів з великим навантаженням, щоб оберти двигуна були вищі середнього (краще у русі на прямій передачі)
• У зимову пору навантаження на акумулятор виростає в декілька разів, тому періодично, раз на місяць – півтора, для виключення проблем із запуском мотора, АКБ необхідно під заряджати автономним пристроєм.
• Тиск у шинах через великі перепади температури може помітно мінятися. Це впливає на їх якість зчеплення з дорожнім покриттям (особливо на слизькому покритті та на снігу), тому при зміні температури потрібно проконтролювати і за необхідності відкоригувати тиск.
• Для того, щоб резинові ущільнювачі кондиціонера (клімат-контролю) не втратили своєї герметичності, раз на два тижні необхідно на 10-15 хв. включати систему ( «пічка» працює при цьому) для забезпечення циркуляції хладагенту, змішаного з маслом.
• Радіатори кондиціонеру, виготовлені із алюмінієвого сплаву, дуже бояться корозійно активної солі, тому їх періодично - раз на тиждень - потрібно мити водою під низьким тиском.
• Дорожня сіль, попадаючи в мікротріщини та царапини на кузові, може активізувати корозійні процеси. Для її видалення потрібно мити автомобіль по мірі його забруднення.
• Днище автомобиля та колісні арки необхідно мити водою під високим тиском для видалення корозійно активної дорожньої солі. Періодичність даної операції – раз на два-три тижні.
• Щоб захистити машину від дорожньої солі та зберегти лакофарбоване покриття, на кузов після мийки бажано нанести шар воску (рідкого або твердого) чи спеціальний захисний поліроль.
Джерело: avtosecret.com.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами