Людмила Григорчук: Лізинг автобусів і тролейбусів. Коли чекати у місті новий транспорт?
Василь Продан: Прийняти рішення про лізинг – це було найлегше. Тепер ще треба зробити багато. Треба і дороги робити, не лише транспорт купувати. Бо купувати нові тролейбуси на ці дороги, які у нас є, це неефективно. Ці 4 тролейбуси, які ми придбали за 30 млн, вони не витримують наші дороги. Два тролейбуси постійно стоять у ДЕПо і ремонтуються. Якщо купувати нові тролейбуси, то я б не пускав їх на маршрути, де багато бруківки. Бо за півроку ці тролейбуси постійно ламаються. Нові тролейбуси пускати на маршрути №1 або №6. Якщо зробити ще проспект і Героїв Майдану, то можна вже і в лізинг брати нові тролейбуси.
Людмила Григорчук: Чи виправдав себе експеримент з тролейбусом у Садгору на акумуляторах? Чи не планують такі ж пускати на Калічанку, Рошу і так далі?
Василь Продан: Питання у грошах. Наскільки ми, як громада, готові віддати гроші на тролейбуси. От за ці 30 млн, які ми заплатили за 4 тролейбуси, скільки ми могли зробити доріг і тротуарів. Ми могли б 10 тролейбусів з Європи купити за ці кошти і залишилося б ще й на дороги і тротуари.
Людмила Григорчук: Транспорт. Як я розумію, транспортний експеримент себе не виправдав? Чи все ж плануєте якісь зміни вже на майбутнє?
Василь Продан: Транспортний експеримент не виправдав себе, це був не транспортний експеримент, а над людьми. Це була безглузда ідея. Треба збільшувати тролейбусний парк, відповідно, спочатку збільшуємо тролейбусний парк, а потім зменшуємо кількість маршруток. Щоб не було як з маршрутками №11 і №12. Люди просили постійно повернути ці маршрутки, бо неможливо було дістатися людям до центру. Але до цього треба йти. До цього йде вся Європа, йде і Україна. Нас це також чекає, але коли це буде, чи у 2023, чи у 2027.
Читайте також: Який транспорт закуплять для Чернівців
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами