Майже 102 тисячі звернень від городян надійшло у муніципальний контактний центр «15-80», з часу його створення.
Всередньому, за місяць до цього центру звертаються від 6 до 6,5 тисяч чернівчан.
Про це розповіла начальник муніципального контактного центру «15-80» Уляна Москалюк.
«80% звернень стосуються життєзабезпечення міста, це: енергопостачання, водовідведення, утримання та ремонт доріг, тротуарів, міжбудинкових проїздів. Також багато звернень є по інших питаннях, які стосуються благоустрою, утримання скверів», – розповіла Уляна Москалюк.
Наразі на муніципальній контактній службі працює 12 осіб, з яких 5 операторів, які є психологами та можуть вислухати чернівчан та надати потрібні консультації з різних питань. Ще 7 операторів приймають заявки по життєзабезпеченню міста.
Щодо скарг, які надходять, то здебільшого чернівчани нарікають на недотримання графіків руху громадського транспорту, відсутність пільгового проїзду, велику кількість безпритульних собак тощо. Більше звернень надходить від чоловіків, близько 60%, повідомляє chv.tv.
Фото: архів
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами